מומחי הפרקטים

מומחים באיכות ובמחירים

עיצוב משרדים יוקרתי

יוקרה היא לא עניין של טעם, היא עניין של שימוש בחומרי גלם איכותיים, בסגנון מוקפד וביכולת להפוך חלל למקום שנעים לשהות בו תוך שהוא משרה אווירה של עושר. ישנם יתרונות רבים בעבודה בחללים יוקרתיים ומי שיבקשו זאת לעצמם יוכלו לפנות לאדריכלים המתמחים בתחום זה בדיוק, אבל מה עושה את המשרד ליוקרתי, במה העיצוב הייחודי מסייע בעבודה על אילו נושאים יש לתת דגש בעת העיצוב היוקרתי? על כך ועוד בכתבה זו. 

מה היתרונות הטמונים בעיצוב משרדים יוקרתי?

עיצוב המשרד היוקרתי מקנה שני יתרונות משמעותיים, שניהם חשובים באותה מידה ושניהם משיגים אפקט שתורם רבות למשרד. היתרון הראשון הוא התחושה שמקום העבודה משרד למי שמגיעים אליו בכל יום. מי שעובדים במשרד רואים בו כבית השני שלהם, בכל זאת, הם נמצאים בו כמעט את אותה כמות הזמן שהם נמצאים בבית, ולפעמים אף הרבה יותר מכך. יש משהו בתחושה של מקום יוקרתי ומוקפד שמסייע גם לאסוף את עצמנו כעובדים, לשדר את מה שהמשרד משדר בעצמו בהתאמה וליהנות מתפוקת עבודה גבוהה שסביבת העבודה נוחה במיוחד. 

היתרון השני הברור הוא הנראות. כשמגיעים לקוחות או כשמפיצים תמונות של המשרד באתר או בפייסבוק יש לנראות חלק משמעותי בתדמית המקום. משרד יכול להיות מצטיין בתחומו מבחינות רבות, אך אם הוא גם יהיה מעוצב באופן יוקרתי ומוקפד, הוא ישדר זאת החוצה אל הלקוחות ואל הלקוחות הפוטנציאליים. 

על מה כדאי לשים דגש ומה המסר שהעיצוב אמור להעביר?

כאשר מעצבים משרד בסגנון אדריכלות יוקרה יש לשים דגש על כמה נושאים חשובים. קודם כל היוקרה לא יכולה לבוא בחשבון על פרקטיות, לכן הפתרונות חייבים להיות יצירתיים תוך שימוש באור טבעי, נוחות אחסון וכמובן שימוש נבון בחלל. במשרדים נושא האקוסטיקה הוא חלק בלתי נפרד מהעיצוב, שכן יש לוודא שמצד אחד יש פרטיות ונוחות לכל אחד בנפרד, אך גם נראות של כולם יחד. רבים יבחרו בקירות שקופים, יש שיבחרו בעיצוב פנימי מרווח ויש שיבחרו לתת לחדרים השונים את המקום האינטימי שלהם. בכל מקרה, בתוך חללים יוקרתיים בדרך כלל לא נראה אופן ספייס של עבודה משותפת, אלא במקרים מסוימים של מחלקות מסוימות במשרדים גדולים. בסופו של דבר העיצוב צריך לשדר עוצמה, יוקרה והצלחה, גם עבור העובדים וגם עבור הלקוחות. 

טיפים לעיצוב משרד יוקרתי

יש לא מעט דרכים בהן ניתן לעצב משרד יוקרתי, אך ישנם כמה טיפים מנצחים שיכולים לסייע לכל אחד. הטיפ הראשון הוא להתייחס לגופי התאורה ולאור הטבעי במשרד. יש לעשות בו שימוש בתבונה שכן התאורה תשפיע כמעט תמיד על המראה של החדרים השונים ועליה להיות איכותית וחזקה. הטיפ השני הוא לזכור שבמשטחי העבודה עובדים אנשים, והם צריכים להיות נוחים ופרקטיים, רצוי מריהוט איכותי ובשימוש בחומרי כגלם איכותיים כמו שיש ועץ צפוף. הטיפ השלישי נוגע לחלוקת החלל בחדר – בעיצוב היוקרתי נרווח ונעשה שימוש בחללים נעימים ולא צפופים, לכן מומלץ גם להשתמש ברהיטים איכותיים ויפים, אך שאינם תופסים יותר מידי מקום. השתמשו בצבעים בהירים או כהים, לא צבעוניים מידי תוך שילוב פריטי אומנות ודקורציה יחידים בהדגשה. 

יישום העיצוב גם במשרד קטן

גם במשרדים קטנים ניתן להשיג מראה יוקרתי, ואין סיבה שמשרד קטן לא ייהנה מאותה יוקרה של המשרד הגדול. גם יש לבחור בריהוט המתאים, בפתרונות תאורה וטריקים להגדלת החלל בחדר כגון שימוש במראות, קירות זכוכית והכנסת עציצים שתורמים כולם יחד לתחושת מרחב.

תוכן עניינים

שעוות נר
המדריך השלם לשעווה לנר: סוגים, יתרונות וטיפים לשימוש

האם אי פעם הבטתם בלהבה המהבהבת של נר ותהיתם על המסע שעבר השעווה שלו? מימי קדם בהם הנרות הראשונים האירו את החושך, ועד ליצירות המופת הארומטיות של ימינו המעטרות את בתינו, האבולוציה של שעוות הנרות היא סיפור עשיר ומגוון כמו הריחות שהם נושאים. שעוות נרות אינה רק מדיום להחזקת פתיל; נשמת הנר, עצם מהותו היא המגדירה את הכוויה, הארומה והאווירה.

מתקין פרקטים
מחפשים מתקין פרקטים בחיפה? – טיפים לבחירת המתקין הטוב ביותר

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית עבור בעלי בתים בחיפה המעוניינים להוסיף נופך של אלגנטיות ותחכום לבתיהם. אבל מציאת המתקין המתאים יכולה להיות משימה לא פשוטה. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל. במאמר זה נעמוד על מספר טיפים לבחירת מתקין הפרקטים הטוב ביותר בחיפה.

פרקט פישבון
מתי כדאי לשקול פרקט תקרה

פרקט הוא סוג של ריצוף המיוצר על ידי סידור פיסות עץ קטנות בדוגמה גיאומטרית. זוהי צורה פופולרית של ריצוף שניתן למצוא בבתים ובמבנים מסחריים רבים. אולם בשנים האחרונות משמש הפרקט כאלמנט דקורטיבי גם בתקרות. במאמר זה נביא הסבר מפורט על פרקט תקרה לרבות סוגי הפרקט, אופן התקנתו בדירה ותחזוקת הפרקטים.

חיפוי פרקט לקיר
חיפוי פרקט לרצפה – כל מה שחשוב לדעת בנושא

חיפוי רצפת פרקט הוא בחירה קלאסית להוספת אלגנטיות ותחכום לכל חלל. בין אם אתם משפצים בית ישן או מעצבים בית חדש, ריצוף פרקט הוא אופציה מצוינת לשקול. מדריך מקיף זה ייתן לכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת על רצפות פרקט, מההיסטוריה שלהם ועד להתקנה ותחזוקה.

חיפוי פרקט ללקיר
המדריך המלא לחיפוי פרקט לקיר

חיפוי פרקט לקיר פרקט זכה לפופולריות בתקופה האחרונה מכיוון שהוא מוסיף נופך קלאסי לכל חלל. סוג זה של חיפוי קיר עשוי מפיסות עץ קטנות המסודרות בדוגמה, בדומה לריצוף פרקט. זה מגיע בסוגים ועיצובים שונים, ומציע יתרונות רבים לבעלי בתים. מאמר זה יעסוק ביתרונות של חיפוי קירות פרקט, התקנה, תחזוקה ורעיונות עיצוב לחיפוי קירות פרקט.

פרקט למינציה עמיד במים
בחינת כל היתרונות של פרקט למינציה מוגן מים

אם אתם מחפשים אפשרות ריצוף עמיד ומסוגנן, פרקט למינציה הוא בחירה מצוינת. זה קל להתקנה, חסכוני ומגיע במגוון צבעים ודוגמאות. עם זאת, חיסרון אחד של פרקט למינציה מסורתי הוא שהוא אינו עמיד למים, מה שיכול להוות בעיה באזורים המועדים ללחות, כגון מטבחים, חדרי אמבטיה ומרתפים.