מומחי הפרקטים

מומחים באיכות ובמחירים

דק עץ? אלו הן הסיבות לבחור בדק סינטטי

דק עץ הוא דרך נפלאה להעשיר את מראה הבית, המרפסת והגינה. ניתן למצוא לו דוגמאות נפלאות גם במרחב הציבורי, כאשר הוא משלב גוונים של טבע גם בתוך ההמולה הסבוכה של העיר הגדולה.

אך מה תאמרו אם נספר לכם שמרבית הדקים בהם אתם פוגשים אינם עשויים מעץ כלל כי אם מחומרים סינטטיים? ואכן הדקים הסינטטיים הלכו ותפסו נתח שוק נרחב, זאת לאור שלל יתרונותיהם השונים אותם נמנה להלן.

עמידות

דקים סינטטיים מציגים יכולת עמידות גבוהה במיוחד אל מול שלל פגעי מזג אוויר.

בישראל ובה מזג האוויר החם תופס חלק נכבד במרבית ימות השנה, הרי שהחשיפה הממושכת של דק עץ רגיל אל השמש הקופחת, עלול להזיק לו ולהצריך תחזוקה שוטפת וקפדנית.

דקים סינטטיים, וכל שכן בדגמים הידועים כאיכותיים, מציגים יכולת עמידות גבוהה וכל זאת בתנאי תחזוקה בסיסיים בלבד.

תחזוקה בסיסית בלבד

ומכאן שנעבור אל תחזוקת הדק.

בעוד שדק עץ מצריך ניקוי מיוחד וכן שימון למען מראה עץ רענן, הרי שדקים סינטטיים אינם מצריכים דבר זאת למעט שטיפה כמו כל מרצפה אחרת.

בנוסף לכך, דקים מעץ מביאים עמם רגישות מסוימת לחומרי ניקוי. בבחירתכם להתקין דק סינטטי, אין כל חשש משימוש בחומרי ניקוי שונים, או דאגה מפני נזק בלתי הפיך לדק העץ הסינטטי.

עלות אל מול תועלת

דקים סינטטיים ניתנים להתקנה מהירה יותר מאשר אלו של דקים מעץ אמיתי.

אם אתם שוקלים את ההתקנה מתוך היבט תקציבי, הרי שמומלץ לבחון דווקא את הפתרונות הסינטטיים אשר מאפשרים הוצאה פחותה יותר ותוצאה שאיננה יורדת מן המקבילה הטבעית.

מזיקים

דקים מעץ אמיתי הינם מוקד משיכה לחרקים, דבר אשר עלול להצריך לא רק תחזוקה שוטפת, כי אם הזמנת מדביר אחת לתקופה.

בהזמינכם דק עץ סינטטי, הרי שאתם מפחיתים את הסיכויים למזיקים וחרקים המשוטטים בין קורות העץ.

אפשרויות עיצוב

כשמדובר בדק עץ עם עיצובים מתקדמים, הרי שהפתרון הסינטטי מקנה סל אפשרויות רחב וזמין הרבה יותר.

דקים סינטטיים מאפשרים לבחור בין שלל מרקמים וצבעים, וכן ניתן לערוך איתם עיבודים שונים למען התצורה המבוקשת.

מדקים מלבניים מסורתיים המוכרים והידועים ועד לעיצובים ייחודיים יותר.

היכן ניתן לרכוש דק סינטטי איכותי?

כיצד יודעים מהו דק סינטטי איכותי? ומה מבדיל בינו לבין דק בעל איכות ירודה?

שאלות מסוג זה יכולות לקבל מענה מדויק ומקיף אצל המומחים של פשוט ירוק.

בכל שאלה והתייעצות בנושא דק סינטטי הקליקו כאן ותוכלו להשאיר פניה או ליצור קשר עם נציג שירות שיכווין אתכם אל עבר המוצרים הטובים ביותר, וכן יענה על כל נושא.

תוכן עניינים

שעוות נר
המדריך השלם לשעווה לנר: סוגים, יתרונות וטיפים לשימוש

האם אי פעם הבטתם בלהבה המהבהבת של נר ותהיתם על המסע שעבר השעווה שלו? מימי קדם בהם הנרות הראשונים האירו את החושך, ועד ליצירות המופת הארומטיות של ימינו המעטרות את בתינו, האבולוציה של שעוות הנרות היא סיפור עשיר ומגוון כמו הריחות שהם נושאים. שעוות נרות אינה רק מדיום להחזקת פתיל; נשמת הנר, עצם מהותו היא המגדירה את הכוויה, הארומה והאווירה.

מתקין פרקטים
מחפשים מתקין פרקטים בחיפה? – טיפים לבחירת המתקין הטוב ביותר

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית עבור בעלי בתים בחיפה המעוניינים להוסיף נופך של אלגנטיות ותחכום לבתיהם. אבל מציאת המתקין המתאים יכולה להיות משימה לא פשוטה. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל. במאמר זה נעמוד על מספר טיפים לבחירת מתקין הפרקטים הטוב ביותר בחיפה.

פרקט פישבון
מתי כדאי לשקול פרקט תקרה

פרקט הוא סוג של ריצוף המיוצר על ידי סידור פיסות עץ קטנות בדוגמה גיאומטרית. זוהי צורה פופולרית של ריצוף שניתן למצוא בבתים ובמבנים מסחריים רבים. אולם בשנים האחרונות משמש הפרקט כאלמנט דקורטיבי גם בתקרות. במאמר זה נביא הסבר מפורט על פרקט תקרה לרבות סוגי הפרקט, אופן התקנתו בדירה ותחזוקת הפרקטים.

חיפוי פרקט לקיר
חיפוי פרקט לרצפה – כל מה שחשוב לדעת בנושא

חיפוי רצפת פרקט הוא בחירה קלאסית להוספת אלגנטיות ותחכום לכל חלל. בין אם אתם משפצים בית ישן או מעצבים בית חדש, ריצוף פרקט הוא אופציה מצוינת לשקול. מדריך מקיף זה ייתן לכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת על רצפות פרקט, מההיסטוריה שלהם ועד להתקנה ותחזוקה.

חיפוי פרקט ללקיר
המדריך המלא לחיפוי פרקט לקיר

חיפוי פרקט לקיר פרקט זכה לפופולריות בתקופה האחרונה מכיוון שהוא מוסיף נופך קלאסי לכל חלל. סוג זה של חיפוי קיר עשוי מפיסות עץ קטנות המסודרות בדוגמה, בדומה לריצוף פרקט. זה מגיע בסוגים ועיצובים שונים, ומציע יתרונות רבים לבעלי בתים. מאמר זה יעסוק ביתרונות של חיפוי קירות פרקט, התקנה, תחזוקה ורעיונות עיצוב לחיפוי קירות פרקט.

פרקט למינציה עמיד במים
בחינת כל היתרונות של פרקט למינציה מוגן מים

אם אתם מחפשים אפשרות ריצוף עמיד ומסוגנן, פרקט למינציה הוא בחירה מצוינת. זה קל להתקנה, חסכוני ומגיע במגוון צבעים ודוגמאות. עם זאת, חיסרון אחד של פרקט למינציה מסורתי הוא שהוא אינו עמיד למים, מה שיכול להוות בעיה באזורים המועדים ללחות, כגון מטבחים, חדרי אמבטיה ומרתפים.