מומחי הפרקטים

מומחים באיכות ובמחירים

בטון מוחלק – בחירה מבריקה לכל פרויקט בניה

ממש כמו כל חומרי הריצוף, לבטון מלוטש ומוחלק יש המון יתרונות שהפכו אותו במרוצת השנים לבחירה המועדפת לריצוף במוסדות, מבנים גדולים ומפעלים שונים. הוא משמש רבות ופופולרי במיוחד באזורי מסחר עירוניים, עמדות ייצור, מפעלים, רצפות חנויות ואזורי בילוי ועוד. חשוב מאוד להעריך נכון את דרישות הסביבה בה יהיה צורך בהקמה וריצוף של בטון מוחלק לצד כל היתרונות והעניינים שיש לתת עליהם את הדעת בטרם קבלת החלטה סופית בנוגע לריצוף. באתר  yashar-beton.co.il יש את כל המידע שתאם צריכים על מנת להבין כיצד עובדת החלקת בטון ומהיכן להזמין שירותי פוליש והחלקה מקצועיים ואיכותיים.

 

מהם היתרונות לפוליש בטון?

בטון מוחלק מעניק לרצפת הבטון עמידות גבוהה לאורך שנים. בניגוד לרצפות העשויות מחומרים אחרים סטנדרטיים, ריצוף בטון מלוטש ומוחלק מקנה למבנה חוזק לצד גמישות. כך הרצפה מסוגלת לעמוד יותר בלחצים ועומסים של תנועה ושינוע של וציוד כבד. לכן ריצוף בטון מלוטש אופטימלי בסביבות עבודה, תעשייה ומפעלים. כמעט בלתי אפשרי לשרוט, לפגום ולשבור את הרצפה העשויה מבטון מלוטש, שמקנה לרצפה רמת חוזקה בלתי נדלית.

 

פתרון ריצוף אולטימטיבי לאורך שנים

ניתן בקלות להעריך כי רצפת בטון מלוטשת שמותקנת, נאטמת ומתוחזקת כמו שצריך על פי הוראות המתקינים והיצרן תחזיק מעמד אפילו מאה (!) שנים ויותר ואפילו בתנאי שטח קשים כמו מפעלי תעשייה כבדה, בהם מובילים מתקנים ומכליות ענק. אורך החיים הזה מקנה לכם שקט נפשי לאורך זמן רב מדי שתצטרכו לדאוג. זה יחסוך לכם המון כסף על תיקונים של רצפות במידה והייתם בוחרים בחומר אחר לכאורה זול יותר, שבמשך שנים יצטרך תיקונים ותחזוקה יתירה.

 

תחזוקה פשוטה וקלה במיוחד

בטון מוחלק קל מאוד לתחזוקה ושימור. כל מה שנדרש מכם לעשות על מנת לשמור עליו כמו שצריך זה פשוט להעביר ולנגב את האבק והלכלוך בטאטא או באמצעי ניקיון פשוטים כל כמה זמן שאתם מעריכים, על מנת למנוע מלכלוך ושכבות אבק להיערם. מומלץ ביותר להעביר מדי פעם ניגוב על מנת להסיר כתמים ושלוליות מים זעירות. אמנם חשוב לציין, שעל סמך רמת הליטוש הספציפית שבחרתם לעשות למבנה שלכם, תצטרכו כנראה לברר בנוגע לאופני תחזוקה נוספים.

 

מונעים את הזיהום הבא

בטון בגימור החלקה ופוליש שנעשה על ידי מקצוענים ומומחים הינו אטום ועמיד בצורה מוחלטת לחדירה וחלחול של נוזלים כמו מים. בכך ציפוי ההחלקה מונע ממזהמים להגיע אל הבטון ולשחוק אותו. בטון מוחלק מעניק לכם שכבת הגנה בפני תרביות חיידקים ומזהמים שמצטברים על הרצפה ובכך עלולים לסכן את התוצרים של המפעל או אזור התעשייה.

 

יעיל במניעת החלקה.

משטחי בטון רגילים עלולים להיות מסוכנים להחלקה, וזה ריאלי במיוחד למי שסוחב או מוביל מטענים כבדים כמו באזורי תעשייה ומפעלים. לכן, החלקת בטון הינה אופטימלית ואידאלית לצורך זה של מניעת החלקה ולסכנות לגוף ולרכוש.

רוצים לבצע החלקת בטון אצלכם במפעל? מעוניינים לשפר את הנראות של הרצפה העשויה מבטון? באתר yashar-beton.co.il תקבלו את כל המידע השימושי בנושאי החלקת בטון ועבודות פוליש מקצועיות ואיכותיות, לטובת הפרויקט האיכותי שלכם. ניתן לעשות את זה בבתים פרטיים, במפעלי תעשייה, במשרדי יוקרה ובכל מקום בו יש בטון!

תוכן עניינים

שעוות נר
המדריך השלם לשעווה לנר: סוגים, יתרונות וטיפים לשימוש

האם אי פעם הבטתם בלהבה המהבהבת של נר ותהיתם על המסע שעבר השעווה שלו? מימי קדם בהם הנרות הראשונים האירו את החושך, ועד ליצירות המופת הארומטיות של ימינו המעטרות את בתינו, האבולוציה של שעוות הנרות היא סיפור עשיר ומגוון כמו הריחות שהם נושאים. שעוות נרות אינה רק מדיום להחזקת פתיל; נשמת הנר, עצם מהותו היא המגדירה את הכוויה, הארומה והאווירה.

מתקין פרקטים
מחפשים מתקין פרקטים בחיפה? – טיפים לבחירת המתקין הטוב ביותר

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית עבור בעלי בתים בחיפה המעוניינים להוסיף נופך של אלגנטיות ותחכום לבתיהם. אבל מציאת המתקין המתאים יכולה להיות משימה לא פשוטה. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל. במאמר זה נעמוד על מספר טיפים לבחירת מתקין הפרקטים הטוב ביותר בחיפה.

פרקט פישבון
מתי כדאי לשקול פרקט תקרה

פרקט הוא סוג של ריצוף המיוצר על ידי סידור פיסות עץ קטנות בדוגמה גיאומטרית. זוהי צורה פופולרית של ריצוף שניתן למצוא בבתים ובמבנים מסחריים רבים. אולם בשנים האחרונות משמש הפרקט כאלמנט דקורטיבי גם בתקרות. במאמר זה נביא הסבר מפורט על פרקט תקרה לרבות סוגי הפרקט, אופן התקנתו בדירה ותחזוקת הפרקטים.

חיפוי פרקט לקיר
חיפוי פרקט לרצפה – כל מה שחשוב לדעת בנושא

חיפוי רצפת פרקט הוא בחירה קלאסית להוספת אלגנטיות ותחכום לכל חלל. בין אם אתם משפצים בית ישן או מעצבים בית חדש, ריצוף פרקט הוא אופציה מצוינת לשקול. מדריך מקיף זה ייתן לכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת על רצפות פרקט, מההיסטוריה שלהם ועד להתקנה ותחזוקה.

חיפוי פרקט ללקיר
המדריך המלא לחיפוי פרקט לקיר

חיפוי פרקט לקיר פרקט זכה לפופולריות בתקופה האחרונה מכיוון שהוא מוסיף נופך קלאסי לכל חלל. סוג זה של חיפוי קיר עשוי מפיסות עץ קטנות המסודרות בדוגמה, בדומה לריצוף פרקט. זה מגיע בסוגים ועיצובים שונים, ומציע יתרונות רבים לבעלי בתים. מאמר זה יעסוק ביתרונות של חיפוי קירות פרקט, התקנה, תחזוקה ורעיונות עיצוב לחיפוי קירות פרקט.

פרקט למינציה עמיד במים
בחינת כל היתרונות של פרקט למינציה מוגן מים

אם אתם מחפשים אפשרות ריצוף עמיד ומסוגנן, פרקט למינציה הוא בחירה מצוינת. זה קל להתקנה, חסכוני ומגיע במגוון צבעים ודוגמאות. עם זאת, חיסרון אחד של פרקט למינציה מסורתי הוא שהוא אינו עמיד למים, מה שיכול להוות בעיה באזורים המועדים ללחות, כגון מטבחים, חדרי אמבטיה ומרתפים.